Societatea de asigurare care a adunat cele mai multe reclamaţii la CSA a intrat în conflict direct cu reprezentanţii service-urilor, care ameninţă că vor rupe înţelegerile cu EUROINS. Compania acuzată că plăteşte greu şi încearcă “să cadă la pace” direct cu păgubiţii spune că procedează absolut legal şi că a plătit sute de milioane de lei despăgubiri
“În primele 9 luni ale acestui an, EUROINS a plătit un numar de 35.623 de dosare de daună (din care 34.826 de dosare de daună auto), însemnând despăgubiri în valoare de 192,8 milioane de lei, cu 63,8 milioane de lei mai mult decât în perioada similară a anului trecut”, astfel începe răspunsul EUROINS la mai multe probleme invocate de patronii de service-uri şi, prin intermediul CSA, de şoferii implicaţi în accidente.
EUROINS era, la finele lunii august, cea mai reclamată societate de asigurare din România, poziţie pe care o deţine încă de la prima raportare de acest tip. Aproape 28% din toatea reclamaţiile primite de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor vizează societatea cu pricina, ceea ce reprezintă aproape 2000 de reclamaţii. Capital a scris recent despre situaţia unei femei care se află în postura de a-şi repara maşina pe cont propriu după ce a intrat în coliziune cu un şofer asigurat la EUROINS. Mai jos veţi găsi pe larg povestea femeii.
Service-urile auto: Rupem înţelegerile. Aproape nimeni nu mai repară maşini pe asigurare de la EUROINS
“Suntem îngrijoraţi pentru clienţii noştri care sunt privaţi de uşurinţa cu care pot beneficia de calitatea şi profesionalismul reparaţiilor efectuate în atelierele noastre de caroserie atunci când sunt implicaţi într-un eveniment rutier al cărui vinovat este posesorul unei poliţe RCA emisă de societatea de asigurări Euroins”, spune Marius Ghiban directorul Asociaţiei Concesionarilor Dacia, Renault Nissan(ACODAREN).
În acest con