Tradiţia de shopping importată din SUA ajunge la a doua ediţie în acest an
Retailerii au ales data de 23 noiembrie ca fiind startul sezonului de promoţii
Cea mai importantă zi de cumpărături din Statele Unite ale Americii a ajuns anul trecut în România. Black Friday sau Vinerea Neagră, mai pe româneşte, va avea loc şi anul acesta în România. Ar fi doar cea de-a doua ediţie, dar faptul că retailerii sunt de acord să o ţină şi anul acesta se datorează succesului nebun de anul trecut.
Anul acesta retailerii electro-IT, cei care au dat tonul anul trecut, au ales data de 23 noiembrie, pentru cea mai aprinsă zi din an. Proiectul a fost atât de bun, încât unul dintre retaileri a mai încercat o campanie asemănătoare chiar şi în vară. Flanco a avut Crazy Days şi a fost cu succes pentru retailer.
Tratată de marile magazine mai mult ca un experiment, campania Black Friday 2011 a oferit un mediu de competiţie foarte interesant pentru vânătorii de chilipiruri, notează şi portalul go4it.ro. Prima experienţă Black Friday s-a încheiat într-un stil pur mioritic. Mulţi dintre cei care s-au luptat să prindă reducerile au avut de aşteptat zile şi chiar săptămâni pentru procesarea acestora. Pe alocuri au apărut şi situaţii în care cei mai puţin norocoşi povesteau pe forumuri de discuţii cum s-au văzut cu comenzile anulate de către operatorii magazinelor online.
În anul 2011 retailerii au practicat reduceri de 50 - 70% la unele produse, susţinute mai mult sau mai puţin de preţuri umflate artificial cu câteva zile înainte. Anul acesta putem spera să profităm de campanii mult mai bine făcute, în care promoţiile sunt susţinute prin reduceri de preţuri cât se poate de reale, operate de importatori sau chiar producătorii hardware, care au rezervat din timp loturi de produse special pentru "Vinerea Neagră" a promoţiilor.
Unii retaileri rulează deja