Un supermarket foarte cunoscut a generat reacţii negative din partea clienţilor săi după ce a introdus pe rafturi un produs considerat inoportun în preajma sărbătorilor.
Supermarketurile Lidl din Anglia au introdus pe rafturile cu carne un produs pe care clienţii săi îl consideră o adevărată jignire la adresa copiilor şi a tradiţiei de Crăciun. Magazinul vinde în această perioadă, sub marcă de lux, carne de ren la un preţ echivalent cu 9,98 de euro.
Lidl susţine că acest tip de carne are un conţinut redus de grăsime şi un gust natural. Cu toate acestea, părinţii din Anglia consideră că vânzarea unui asemenea produs chiar în preajma Crăciunului este un lucru total neinspirat, deoarece renii sunt asociaţi de copii cu celebrul Rudolf care îl ajută pe Moş Crăciun să le aducă daruri, scrie Daily Mail.
Produsul respectiv conţine de fapt picioare şi pulpe de ren de Siberia. Tatăl unei fetiţe, Andrew Stevens, care locuieşte în Halifax, critică momentul total neinspirat în care cei de la Lidl s-au gândit să introducă acest tip de carne spre vânzare.
"Dacă fetiţa mea vede această carne pe raioanele magazinului cred că îşi va face griji pentru că se va gândi că Moş Crăciun nu îi va mai putea aduce cadourile. Rudolf renul nu îl mai poate ajuta din moment ce nu mai are picioare. Este un moment total neinspirat să aduci la vânzare acest produs. Chiar nu e plăcut să îţi laşi copiii să vadă aceste cărnuri în magazine pentru că vor fi descurajaţi", a declarat Stevens.
Un alt părinte, Karen Bridge, este la fel de vehementă cu privire la comerţul cu carne de ren din magazinele Lidl. "Dacă ei încearcă să facă bani prin vânzarea de carne de ren trebuie să ştie că de fapt distrug magia Crăciunului pentru cei mici. Copiii nu au niciun fel de apărare la vederea unui aşa produs", a spus Bridge.
Un purtător de cuvânt al celor de la Lidl a declarat cu p