ASSAI şi ACORADEN s-au plâns de neplata daunelor de către firma asiguratoare, anunţând că vor suspenda convenţiile de colaborare
În replică faţă de acuzaţiile aduse de asociaţiile societăţilor de service-uri auto, conform cărora nu ar plăti la timp sau deloc daunele pentru accidentele în care sunt implicate persoanele pe care le-a asigurat, EUROINS a informat ieri că sumele de despăgubire sunt calculate conform preţurilor prevăzute în cataloagele de specialitate şi că va continua colaborarea cu ASSAI şi ACORADEN.
"Conform art. 50 alin.10 din Normele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor privind asigurarea obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de vehicule, păgubiţii au dreptul să solicite plata despăgubirii înainte de a efectua reparaţia maşinii, urmând să utilizeze suma obţinută pentru a-şi repara maşina în regie proprie. Este aşadar o opţiune a clientului nostru pe care o respectăm, iar sumele de despăgubire sunt calculate conform preţurilor prevăzute în cataloagele de specialitate, astfel încât despăgubirea primită să-i permită asiguratului să efectueze reparaţiile", a declarat ieri, într-un comunicat Mihnea Tobescu, CEO al EUROINS România.
Referitor la relaţia companiei cu societăţile de service auto din piaţă, reprezentantul EUROINS România a afirmat: "Alături de reprezentanţii A.S.S.A.I. şi A.C.O.R.A.D.E.N., vom continua să îmbunătăţim continuu colaborarea noastră cu service-urile auto. Lucrăm, în acest moment, cu aproape 80 de unităţi reparatoare din întreaga ţară".
Mai multe asociaţii ale service-urilor auto au acuzat luni societatea de asigurări EUROINS România Asigurare Reasigurare SA că întârzie plata daunelor, despăgubirile fiind, în cazul plăţii lor, considerabil depreciate, ceea ce aduce grave prejudicii atât asiguraţilor, cât şi bugetului de stat.
"Asociaţia Societăţilor de Servic