ITS Reisen intenţionează să extindă, în anul 2013, promovarea pentru România, printr-o broşură dedicată ţării şi distribuită în Germania, Austria şi Elveţia, potrivit unui comunicat emis ieri de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).
Broşura va prezenta destinaţii şi produse turistice specifice României. Delta Dunării, circuitele culturale, dar şi turismul activ şi în natură sunt principalele forme de turism care vor apărea în broşura dedicată României.
Catalogul, care urmează să fie tipărit în această toamnă, va fi distribuit anul viitor de circa 2.500 de agenţii care vând produsele ITS în Germania, Austria şi Elveţia. Totodată, România va continua să apară în catalogul "City Trips" al tour-operatorului, cu destinaţii ca Bucureşti şi Sibiu. "Promovarea României într-un catalog propriu urmăreşte evidenţierea acelor experienţe turistice cunoscute în termeni de specialitate ca "unique selling points" - cele care diferenţiază oferta naţională pe piaţa internaţională de turism, care pot determina un turist să aleagă pentru vacanţele lor destinaţii româneşti în locul altora", se arată în comunicatul Ministerului Turismului.
Decizia a fost luată în urma discuţiilor demarate de secretarul de stat Cristian Bărhălescu cu reprezentanţii tour-operatorului în luna august, la Berlin, discuţii continuate de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turism în luna octombrie, la Salzburg, cu ocazia lansării Catalogului ITS 2013.
ITS Reisen face parte, alături de Jahn Reisen, Tjaereborg, ADAC Reisen, LTUplus, DERTOUR şi Meiers Weltreisen, din divizia de turism a concernului REWE.
REWE ocupă locul doi în topul concernelor turistice din Germania, în funcţie de profit, şi deţine peste 2.500 de agenţii de turism proprii, în franciză sau în cooperare cu alte agenţii de turism (precum Atlas Reisen, DER Reisebüro, DERPART, etc.), dar şi agenţii de i