Compania Allview Braşov, care s-a lansat pe piaţă în 2002 comercializând televizoare şi DVD-playere sub brandul Allview, a decis să îşi concentreze afacerile doar pe două segmente, tablete şi telefoane dual SIM, conform reprezentanţilor companiei. „Vindem numai tablete şi smartphone-uri. Ne concentrăm pe aceste segmente pentru a da ce e mai bun clienţilor. Vrem să aducem plus valoare pieţei prin noile tehnologii”, a declarat Lucian Peticilă (foto), director general Visual Fan. Compania românească Visual Fan vindea sub brandul Allview, televizoare, laptopuri, sisteme de navigaţie, sisteme audio şi DVD playere. În ceea ce priveşte segmentul tabletelor, Allview este lider de piaţă, conform datelor avansate de companie. Oficialii Allview se aşteaptă ca până la finele acestui an să se atingă o cotă de piaţă de 25%, prin vânzarea a 40.000 de tablete, pe o piaţă totală de 160.000 de unităţi. În cazul telefoanelor mobile dual SIM, reprezentanţii companiei estimează că vor vinde anul acesta în jur de 15.000 de smarthpone-uri dual SIM şi 40.000 de telefoane dual SIM în general. „Noi avem o cotă de piaţă de 30% în zona de dual SIM”, declară Lucian Peticilă. Telefoanele Allview sunt comercializate în Germania, Olanda, Spania, Slovacia şi Rep. Moldova. Compania Allview Braşov, care s-a lansat pe piaţă în 2002 comercializând televizoare şi DVD-playere sub brandul Allview, a decis să îşi concentreze afacerile doar pe două segmente, tablete şi telefoane dual SIM, conform reprezentanţilor companiei. „Vindem numai tablete şi smartphone-uri. Ne concentrăm pe aceste segmente pentru a da ce e mai bun clienţilor. Vrem să aducem plus valoare pieţei prin noile tehnologii”, a declarat Lucian Peticilă (foto), director general Visual Fan. Compania românească Visual Fan vindea sub brandul Allview, televizoare, laptopuri, sisteme de navigaţie, sisteme audio şi DVD playere. În ceea ce priveşte se