Compania ar putea să rateze în acest an obiectivul unor vânzări de 1 mil. vehicule low-cost, mizând pe noile versiuni ale Logan şi Sandero
Până la sfârşitul lui septembrie, s-au vândut 701.000 de unităţi low-cost
Dacia a lansat noile versiuni Logan, Sandero şi Sandero Stepway şi pregăteşte încă trei noi modele
Renault mizează pe noile versiuni ale Logan şi Sandero pentru continuarea creşterii vânzărilor de vehicule low-cost, care reprezintă peste 36% din total, dar avertizează că ar putea să nu atingă obiectivul unor livrări de un milion de unităţi în acest an, relatează Les Echos, citat de Mediafax. "Vânzările din acest an ar putea fi în jurul a 950.000 de vehicule, poate 1,02 milioane", a declarat Arnaud Deboeuf, directorul programului low-cost care include modelele Logan, Sandero, Duster şi Lodgy.
Creşterea vânzărilor acestei game este limitată de doi factori, pe de o parte situaţia iraniană, respectiv înăsprirea sancţiunilor internaţionale care afectează producţia grupului, şi pe de altă parte, scăderea pieţei europene, unde au loc 17,8% din vânzările gamei.
În 2011, au fost vândute 813.000 de vehicule din programul Entry, sub marca Dacia sau Renault, iar creşterea a fost de peste 10%.
La sfârşitul lunii septembrie, vânzările de vehicule low-cost ale grupului au atins 701.000 de unităţi şi au confirmat statutul gamei de "vârf de lance" al Renault, reprezentând 36,4% din vânzările din primele nouă luni şi marje de peste 6%.
În cazul modelului 4X4 Duster, marja operaţională este de 12-13%.
Duster ar putea fi cel mai bine vândut model din programul Entry
Pentru 2013, Renault va miza pe continuarea internaţionalizării gamei low-cost şi pe succesul Duster, care ar putea fi în acest an cel mai bine vândut model din programul Entry.
Renault se bazează, totodată, pe noile modele Logan şi Sandero. @