- Social - nr. 223 / 15 Noiembrie, 2012 … Iata o intrebare, la care a incercat sa raspunda, recent, Corpul de Control al primului-ministru. Pentru ca, in urma verificarii contractelor incheiate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), s-a constatat (concluzionat) ca firmele de constructii nu dispuneau de utilaje suficiente, nici de personal, pe masura contractelor, si, ca urmare, lucrau (o fac si acum), in acelasi timp, pe mai multe santiere. De aici si marile intarzieri in executia lucrarilor de infrastructura rutiera, in perioada analizata: 1 ianuarie 2007 – 31 august 2012. Din aceeasi cauza, Romania nu a reusit (nu reuseste nici in prezent) sa atraga finantarile europene pe care le are la dispozitie. Intr-un cuvant, insuficienta mobilizare pe santierele firmelor de constructii. Regii asfaltului castigau licitatiile pe banda rulanta, pe hartie prezentau personal suficient si utilaje pe masura lucrarilor angajate, insa pe teren situatia era cu totul alta, generand intarzierile cunoscute. GHEORGHE GIURGIU - Social - nr. 223 / 15 Noiembrie, 2012 … Iata o intrebare, la care a incercat sa raspunda, recent, Corpul de Control al primului-ministru. Pentru ca, in urma verificarii contractelor incheiate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), s-a constatat (concluzionat) ca firmele de constructii nu dispuneau de utilaje suficiente, nici de personal, pe masura contractelor, si, ca urmare, lucrau (o fac si acum), in acelasi timp, pe mai multe santiere. De aici si marile intarzieri in executia lucrarilor de infrastructura rutiera, in perioada analizata: 1 ianuarie 2007 – 31 august 2012. Din aceeasi cauza, Romania nu a reusit (nu reuseste nici in prezent) sa atraga finantarile europene pe care le are la dispozitie. Intr-un cuvant, insuficienta mobilizare pe santierele firmelor de constructii. Regii asfaltului castigau licit