Ani întregi de muncă, reconstrucție și punerea în valoare a Cetății Alba Carolina încep să își arate roadele. Alba Iulia a primit, joi, în cadrul Târgului de Turism al României (TTR), trofeul și diploma de Destinație Turistică Europeană de Excelență. EDEN este un proiect amplu, un sistem extrem de bine pus la punct, ce premiază în fiecare an câte o destinație turistică de mare potențial și cu reale perspective de dezvoltare din Europa. Alba Iulia s-a înscris în această competiție și a și câștigat-o, la categoria “Turismul și regenerarea siturilor fizice”.
Odată cu premiul, Alba Iulia a beneficiat gratuit și de promovare în cadrul standului României de la TTR. Pe lângă acesta, Municipiul Alba Iulia a avut însă și un stand nou, personalizat, construit în jurul logo-ului orașului și al ideii-slogan: “Cealaltă Capitală”, un stand profesional, mult peste cele clasice cu care orașul și Cetatea s-au prezentat la edițiile trecute ale diferitelor târguri de turism.
Bucureștiul a primit “botezul roman”
Garda Romană de la Apulum, cu cel mai recent spectacol istoric creat pentru promovarea municipiului Alba Iulia a făcut senzație la ediția de toamnă a Târgului de Turism al României, care și-a deschis joi porțile în București, la Romexpo. Alba Iulia a reușit astfel nu doar să păstreze tradiția participărilor constante la cele mai importante evenimente din turism, dar să și impresioneze, din nou, prin inedit, culoare și sunet.
Prezent la târg și la festivitatea de decernare a premiilor de excelență în turism, Mircea Hava, primarul Municipiului Alba Iulia a declarat: “Nu avem doar un potențial turistic enorm, bazat pe Cetate și pe toate transformările incredibile, pozitive, prin care a trecut ea în ultimii ani, ci și o creativitate cu care avem dreptul să ne mândrim. Și când spun asta mă gândesc la faptul că am reușit să dăm viață istoriei și s-o oferim tur