Navigăm, din nou, în emisiune, în zona, atât de ofertantă discuţiilor despre business, confluenţei dintre antreprenoriatul social, project management rar întâlnit şi susţinere acordată noii generaţii de artisit autentici.
Totul pe acordurile unor muzici ale prezentului aflate în slujba trecutului, de altfel sloganul evenimentului, după cum aflăm chiar de la iniţiatorul proiectului, artistul, dar şi antreprenorul Zoli Toth.După cum ne spune şi celălalt invitat, ce ni s-a alăturat în discuţie, antreprenorul şi managerul unui business din IT&C desfăşurat pe cele două maluri ale Atlanticului, Florin Pârlea, recursul la istoria autentică este privit ca atipic tocmai prin normalitatea demersului într-o lume, prea ades poate, ancorată în consumerism de forme fără fond şi apatie.Pro Istoria Fest a debutat în septembrie 2011 la Curtea Domnească de la Târgovişte, apoi au urmat în octombrie 2011 Cetatea lui Vlad Ţepeş de la Poenari şi Cetatea Râşnov. Cele trei evenimente au adunat peste 40.000 de spectatori. Pro Istoria Fest continuă în 2012 cu promovarea altor cetăţi de mare rezonanţă istorică, mai mult sau mai puţin cunoscute de public: Cetatea de Scaun a Sucevei, Muzeul Goleşti, Cetatea Enisala, Sighişoara, Sarmisegetusa, la care se adăugă şi cele 3 cetăţi aflate deja în circuit.
Despre inspiraţia de a te reinventă şi de a pune în scenă spectacolul istoriei, pentru generaţiile actuale, într-o cheie antreprenorială, la Business ON AIR.
Invitaţi: în studio, Zoli Toth, preşedintele Asociaţiei Star Education şi,prin telefon,Florin Pârlea, directorul executiv al Gemini Solutions
Emisiunea Business on air din 15 noiembrie 2012
Navigăm, din nou, în emisiune, în zona, atât de ofertantă discuţiilor despre business, confluenţei dintre antreprenoriatul social, project management rar întâlnit şi susţinere acordată noii generaţii de artisit autent