Tranzacția vine ca urmare a disputelor de notorietate din interiorul familiei Lacoste. Compania elvețiană nu va renunța la brand și va continua să producă haine, articole sportive și accesorii cu faimosul ”crocodil”.
Maus Freres este, așa cum arată și numele, o companie de familie, iar această tranzacție va asigura longevitatea brandului, au declarat reprezentanții elvețienilor pentru Reuters.
”Toți acționarii din familia Lacoste au decis să-și vândă în întregime participațiile în cadrul companiei către Maus Freres, care deținea deja 35% din acțiunile Lacoste prin subsidiara Devanlay”, se arată într-un comunicat emis de companie.
Decizia de a vinde vine ca urmare a unei lupte de putere în interiorul familiei, izbucnită între Michel Lacoste, fost CEO și președinte al companiei, și fiica sa, Sophie Lacoste-Dournel, care a fost numită președinte în luna septembrie.
Michel Lacoste este fostul președinte și CEO al companiei. FOTO: Reuters
Mai mulți acționari Lacoste au declarat în urmă cu o săptămână că plănuiesc să-și vândă participațiile, care însumează 28% din acțiunile companiei.
Povestea Lacoste a început dintr-un pariu, în urmă cu mai bine de 80 de ani, în 1927. Atunci, doi jucători francezi de tenis, aflaţi în Statele Unite ale Americii pentru a participa la Cupa Davis, s-au oprit în faţa unei vitrine. Atenţia le fusese captată de o frumoasă valiză din piele de aligator.
René Lacoste, unul dintre cei doi tenismeni, a pus un pariu: dacă a doua zi va câştiga meciul împotriva americanilor, coechipierul său, Pierre Gillou, va trebui să-i cumpere acea valiză. De aici a căpătat porecla ”crocodilul”, idee devenită logo atunci când Lacoste a decis să deschidă un magazin de articole și echipamente sportive.
În prezent, compania are mai bine de 1.200 de magazine în peste 100 de ţări şi aduce v