Autostrăzile din România vor fi păzite non stop de bodyguarziînarmaţi şi neapărat musculoşi. Cel puţin asta intenţionează Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, care a scos la licitaţie serviciile de pază. Condiţiile sunt, însă, stricte: firmele interesate trebuie să aibă săli de forţă, şedinţe de tragere cu armament şi testare psihologică. Preţul este şi el pe măsură: câteva milioane de euro pe an.
Autostrăzile vor înceta să fie sat fără câini începând de anul viitor. Agenţi de pază bine antrenaţi vor patrula 24 de ore din 24 ca să ferească elementele metalice ale autostrăzilor de hoţi. Iar tentaţiile nu lipsesc. Autostrăzile au multe componente care sunt furate constant.
“Înseamnă zeci de milioane care se adună pe an numai din furturile acestea şi din înlocuire: parapeţi, cabluri, din spaţiile de servicii. Se fură tot. Chiuvete, wc-uri, absolut tot”, a declarat Mircea Pop, director general al CNADNR.
Tocmai de aceea, şefii de la autostrăzi vor agenţi de pază antrenaţi şi înarmaţi, care să-i sperie pe hoţi. Condiţiile sunt stricte: antrenamente în săli de forţă, şedinţe de tragere cu armament şi testare psihologică.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Autostrăzile din România vor fi păzite non stop de bodyguarziînarmaţi şi neapărat musculoşi. Cel puţin asta intenţionează Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, care a scos la licitaţie serviciile de pază. Condiţiile sunt, însă, stricte: firmele interesate trebuie să aibă săli de forţă, şedinţe de tragere cu armament şi testare psihologică. Preţul este şi el pe măsură: câteva milioane de euro pe an.
Autostrăzile vor înceta să fie sat fără câini începând de anul viitor. Agenţi de pază bine antrenaţi vor patrula 24 de ore din 24 ca să ferească elementele metalice ale autostrăzilor de hoţi. Iar tentaţiile nu lipsesc. Autostrăzile au multe componente care sunt furate constant.