Georgiana Gheorghe, managing partner al agentiei de PR Presage, impreuna cu Adela Bulic, group account director in cadrul aceleiasi companii, au deschis in zona de business a cartierului Pipera o clatitarie gourmet, in urma unei investitii de 20.000 de euro. Cele doua femei de afaceri se gandesc sa dezvolte conceptul in franciza.
Georgiana Gheorghe, fosta directoare de corporate communication a Danone si Adela Bulic descriu clatitaria ca un nou concept de gourmet street food din Bucuresti. Creperie d’Amour este o clatitarie premium ce se adreseaza cunoscatorilor bucatariei frantuzesti si iubitorilor de gustari si deserturi pregatite in stil traditional, sub ochii consumatorului, spun acestea.
Afacerea este un start-up cu capital integral romanesc, rezultatul unei investitii de 20.000 de euro reprezentand concept development, branding, design, website, amenajare, echipamente si utilaje profesionale specifice, training angajati, stoc de materie prima, comunicare si promovare.
“Inspiratia a fost Bretagne, locul de origine al clatitelor, acolo unde les creperies au ajuns la rang de arta, si unde am descoperit istoria si mestesugul clatitelor frantuzesti autentice. Pornind de la ideea de clatitarie familiala, am studiat retetele traditionale bretone de crepes si galettes si am creat un concept adaptabil la contextul urban in care se afla. Ne propunem sa consacram conceptul Creperie d’Amour ca pe o alternativa sanatoasa a banalului fast food”, a spus Adela Catalina Bulic, actionar, marketing & brand development Creperie d’Amour.
“Creperie d’Amour este un concept street food premium, gandit sa se integreze in perimetrul urban in care este amplasata unitatea, reprezentand un concept pentru o mica afacere de familie. Am inceput cu o unitate in Pipera, in zona de business, unde targetul nostru se regaseste in mod firesc, si ne p