În încercarea de a-şi câştiga un loc mai bun pe piaţă, Daniel Birnbaum, CEO SodaStream, a lansat o serie de critici faţă de principalii săi competitori, PepsiCo şi Coca-Cola Co., notează Business Insider.
Birnbaum a declarat, în cadrul unui interviu, că strategiile pe care cei doi producători de băuturi răcoritoare le urmează sunt "învechite" şi "nebuneşti".
"Coca-Cola Co şi PepsiCo vor trebui să înfrunte realitatea faptului că modulul lor de business nu va funcţiona pentru totdeauna. Lumea se schimba, iar noi vom demonstra asta", a arătat CEO-ul SodaStream.
Totodată, declaraţiile lui Daniel Birnbaum au făcut referire şi la impactul pe care industria băuturilor răcoritoare îl are asupra mediului înconjurător, arătând că unele companii sunt dispuse să facă orice compromis pentru a-şi proteja afacerile.
"Industria, controlată de două mari companii (…), produce zilnic, doar în Marea Britanie, 35 de milioane de sticle şi cutii. În lume, cifra se ridică la 1 miliard de sticle şi cutii, cea mai mare parte a acestora ajungând ulterior la coşul de gunoi, în gropile de depozitare a deşeurilor, în oceane sau parcuri. Este o nebunie", a comentat Birnbaum.
În încercarea de a-şi câştiga un loc mai bun pe piaţă, Daniel Birnbaum, CEO SodaStream, a lansat o serie de critici faţă de principalii săi competitori, PepsiCo şi Coca-Cola Co., notează Business Insider.
Birnbaum a declarat, în cadrul unui interviu, că strategiile pe care cei doi producători de băuturi răcoritoare le urmează sunt "învechite" şi "nebuneşti".
"Coca-Cola Co şi PepsiCo vor trebui să înfrunte realitatea faptului că modulul lor de business nu va funcţiona pentru totdeauna. Lumea se schimba, iar noi vom demonstra asta", a arătat CEO-ul SodaStream.
Totodată, declaraţiile lui Daniel Birnbaum au făcut referire şi la impactul pe care industria băuturilor răcoritoare îl are as