Reprezentanţii Facebook au anunţat, în cadrul unui eveniment privat desfăşurat în New York, lansarea serviciului “Gifts” (Cadouri, n.red.), prin intermediul căruia utilizatorii pot trimite daruri reale către persoanele dragi.
Potrivit Venture Beat, aplicaţia este disponibilă deocamdată doar pentru utilizatorii din SUA, printre companiile partenere numărându-se Fab, Brookstone, Dean & Deluca, BabyGap, L’Occitane, Lindt şi Random House.
Principiul de funcţionare este simplu: Facebook memorează preferinţele utilizatorului atunci când apasă butonul “Like”, în funcţie de care, mai târziu, poate recomanda diverse produse. Pentru achiziţionarea unui cadou, utilizatorul trebuie doar să introducă datele valide ale unui card de credit, precum şi adresa la care produsul urmează să fie livrat.
Noua aplicaţie a fost creată de Lee Linden şi a fost testată iniţial în luna septembrie 2012, în cadrul unui program de strângere de bunuri pentru victimele Uraganului Sandy, precizează sursa.
Reprezentanţii Facebook au anunţat, în cadrul unui eveniment privat desfăşurat în New York, lansarea serviciului “Gifts” (Cadouri, n.red.), prin intermediul căruia utilizatorii pot trimite daruri reale către persoanele dragi.
Potrivit Venture Beat, aplicaţia este disponibilă deocamdată doar pentru utilizatorii din SUA, printre companiile partenere numărându-se Fab, Brookstone, Dean & Deluca, BabyGap, L’Occitane, Lindt şi Random House.
Principiul de funcţionare este simplu: Facebook memorează preferinţele utilizatorului atunci când apasă butonul “Like”, în funcţie de care, mai târziu, poate recomanda diverse produse. Pentru achiziţionarea unui cadou, utilizatorul trebuie doar să introducă datele valide ale unui card de credit, precum şi adresa la care produsul urmează să fie livrat.
Noua aplicaţie a fost creată de Lee Linden şi a fost testată iniţial în