Motivele sunt interesante și merită a fi luat în vedere, mai ales pentru „simplul fapt” că este vorba despre competiție. Vocea României
„Vocea României” e mult mai aproape de formatul original, decât „X Factor"
Participanţi mai slabi, organizarea deficitară şi umilirea fără rost a concurenţilor sunt motivele pentru care „X Factor” pier de telespectatori în favoarea show-ului „Vocea României”. Ultimul este mult mai bine organizat, iar concurenţii mult mai buni. Eu sesizez, şi în al doilea sezon, o diferenţă mare între jurii. La Antena 1 sunt nişte tipi ce încearcă să fie amuzanţi, cu replici acide şi, uneori, vorbesc chiar în bătaie de joc la adresa participanţilor” declară analistul media, Tiberiu Lovin.
Pro TV - lider pe umor, Antena - pe scandal
Mult mai aproape
Nu am înţeles de ce la show-ul de la Antena 1 trec de preselecţii concurenţi ce nu au nicio şansă şi care apoi sunt supuşi la umilinţă gratuită. Şi nu în particular, ci în faţa a sute de mii de oameni. Aşa ceva te marchează. Sunt neplăcut surprins de cum se comportă juriul. Consider că Vocea României e mult mai aproape de formatul original, decât X Factor”, spune Lovin.
CEARTĂ la VOCEA ROMÂNIEI între Moga şi Brenciu. "Crezi că numai tu ai nervi, mă?"
Cu toate eforturile, „X Factor” nu reşeşte să se claseze peste rivalul de la ProTV. D a c ă în luna septembrie, la primele ediţii, d i f e - renţa dintre cele două show-uri era sub un punct, în luna octombrie producţia de la Pro TV ajunge la aproape trei puncte, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, la nivel urban, faţă de show-ul de la Antena 1.
Tactica scandalurilor fabricate: nervii lui Cheloo la X Factor, numai buni să crească audiența. TOPUL CERTURILOR INVENTATE
Show-ul de la Antena 1 obţine o medie de 876.000 de privitori pe minut. „Mie mi se par foarte interesante ambele