San Francisco Concept, outletul din Vitantis Shopping Center, unul dintre cele mai mari din ţară, s-a deschis în vara acestui an cu promisiunea preţurilor mici. Costul unui articol vestimentar din magazin porneşte de la 3 lei, produsele fiind de brand.
Pe 10 august anul acesta, bucureştenii s-au călcat efectiv în picioare pentruaa avea şansa de a fi printre primii 100 de clienţi ai magazinului San Francisco Concept, outletul adus de centrul comercial Vitantis Shopping Center din Bucureşti pentru a-şi revigora vânzările, scrie economica.net.
Cei mai grăbiţi dintre clienţi au avut atunci şansa de a primi un voucher în valoare de 20 de lei, dar şi de a face cumpărături la preţuri imbatabile pentru un mall din Capitală-preţul produselor vestimentare pornea de la 2,9 lei pentru un tricou sau o pereche de încălţăminte, la 9,9 lei, spre exemplu, pentru jeanşii de damă.
Cum te pacalesc magazinele sa cheltui mai mult decât ţi-ai propus
Acum, la aproximativ trei luni de la deschiderea outletului, oficialii magazinulului se plâng deja de declinul vânzărilor, în contextul în care de succesul acestui magazin depinde în mare parte şi procesul de reorganizare pe care îl traversează compania ce operează magazinul. Vezi de unde vine marfa din magazinul cu produse de 3 leipe economica.net