Dealerul local al Dacia, Auto Bara, a oferit orădenilor o lansare entuziastă a celei de-a doua generaţii de maşini născută din colaborarea dintre Renault, uzina de la Mioveni şi Centrul de Cercetare de la Titu, în care producătorul francez a investit până acum peste 2 miliarde de dolari, prezentarea de joi seară de la Era Shopping Park fiind o combinaţie de arte menită să sublinieze performanţele tehnologice ale noilor modele de Logan, Sandero şi Stepway.
O idee trăznită? O idee trăznet!
În deschiderea evenimentului, managerul general al Auto Bara Oradea, Octavian Bara, a vorbit despre istoria de succes a colaborării dintre Renault şi Dacia, începută cu multe decenii în urmă, dar transformată într-o poveste de succes din anul 2004, când în România a fost lansat Loganul.
"Mulţi au crezut atunci că este o idee trăznită, pentru că scopul a fost crearea unei maşini al cărei succes să treacă graniţele ţării, dar s-a dovedit o idee trăznet. Pentru că nimeni n-a mai reuşit să creeze o berlină cu atâtea dotări, fiabilă, robustă şi accesibilă ca Loganul, care a fost transformat dintr-o marcă naţională într-una internaţională", a spus Bara, amintind că în cei 7 ani la Mioveni au fost produse peste 2 milioane de unităţi, din care 425.000 au fost vândute în România, iar celelalte în peste 60 de ţări din întreaga lume.
De la robusteţe la frumuseţe
Dealerul Dacia a arătat că noua generaţie, Dacia 3D, astfel numită pentru că se lansează concomitent nu mai puţin de trei modele noi, se remarcă prin acumularea, pe lângă fiabilitate, a unei noi trăsături pentru maşina românească: un design frumos, plus încorporarea a noi tehnologii de vârf la nivel mondial.
"Dacia are toate ingredientele pentru succes, un succes care se datorează experienţei Renault, creativităţii româneşti, dar şi publicului românesc, care a cumpărat de la început această maşină, dân