Regulamentul privind administrarea cimitirelor a fost postat pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca, iar toţi cei interesaţi pot trimite observaţii şi sugestii pe acest subiect.
Noul regulament de funcţionare a cimitirelor nu a fost votat de consilierii locali la ultima şedinţă de consiliu care a avut loc la începutul lunii noiembrie. Atunci s-a propus amânarea votului regulamentului şi organizarea unei dezbateri publice. Deocamdată, Primăria a postat regulamentul pe site-ul propriu, astfel că documentul poate fi consultat, iar toţi cei interesaţi pot trimite observaţii şi sugestii. Primarul Emil Boc a declarat în urmă cu câteva zile că va fi organizată şi o dezbatere publică dacă va fi solicitat acest lucru.
Anunţul cu privire la intenţia modificării regulamentului actual poate fi vizualizat în următoarele locuri: pe site-ul Primăriei www.primariaclujnapoca.ro – la secţiunea „dezbateri publice”, la sediile tuturor primăriilor de cartier şi al Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni, de pe strada Moţilor nr 7.
Persoana de contact pentru trimiterea sesizărilor, observaţiilor şi punctelor de vedere este Camelia Rarău, şef-serviciu Administrare Cimitire Domeniul Public din cadrul Primăriei, strada Moţilor nr. 3, Serviciul Administrare Cimitire Domeniul Public, telefon 0264 – 594420, 0264 – 454421, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .
Termenul limită până la care se pot trimite observaţii este 26 noiembrie.
Ce cuprinde noul regulament al cimitirelor
Dacă va fi adoptat, noul regulament prevede, printre altele, că adâncimea gropii pentru toate locurile de înhumare fără decedaţi anteriori va fi de 2,5 m, iar în cazul locurilor de înhumare în care mai există decedaţi, adâncimea gropii va fi determinată de situaţia de la faţa locului. În cazul