Nu trebuie să te pricepi la maşini pentru a şti că BMW-urile sunt maşini "tari". De care, uneori, e mai înțelept să te ferești. Ce se întâmplă însă atunci când BMW lansează o mașină cu doar 95 CP? BMW Seria 1
114d: motor diesel de 1.6 litri, tehnologie TwinPower Turbo, dar numai 95 de ”cai”
Sursa: BMW
Nu trebuie să te pricepi la maşini pentru a şti că BMW-urile sunt maşini "tari". Care costă mult şi merg repede. Cărora trebuie să le acorzi respectul cuvenit. Cu alte cuvinte, de care, uneori, e mai bine să te fereşti.
Ce se poate spune însă despre un BMW – echipat cu un motor turbodiesel – doar ceva mai puternic decât un Logan? Kia Optima, berlina medie coreeană pe lângă care Passatul pare bătrân
BMW a lansat în România cea mai accesibilă versiune pe motorină a gamei Seria 1. Compactul 114d are sub capotă o unitate (TwinPower Turbodiesel) de 1.6 litri care dezvoltă 95 de cai-putere.
Ca să revenim la comparaţia (forţată, dar amuzantă) cu berlina Dacia, un Logan 2 poate fi comandat cu versiunea de 90 CP a motorului 1.5 dCi.
Noul Subaru Forester, un SUV care nu și-a propus să câștige concursuri de frumusețe
Graţie cuplului maxim consistent – 235 de Nm – BMW 114d (cu propulsie spate) poate atinge "suta" (cu start de pe loc) în 12,2 secunde.
Ceea ce scoate însă în evidenţă noua versiune nu este sprintul, ci consumul. Potrivit datelor oficiale, acesta abia dacă ar depăși patru litri ”la sută”, în regim mixt. 4,1 l/100 km - mai exact.
Cei care vor alege să plătească 23.930 de euro pentru noul BMW 114d trebuie să afle că vor face un bine nu doar producătorului, ci şi planetei, graţie emisiilor reduse de dioxid de carbon ale maşinii – numai 109 g/km.
Audi își schimbă strategia de design. Viitoarele modele nu vor mai semăna între ele