Primul magazin din Constanţa al Decathlon, retailerul de articole sportive şi pentru petrecerea timpului liber, şi-a deschis porţile în cadrul complexului comercial TOM Retail Park. Magazinul a fost deschis simultan cu inaugurarea extinderii parcării centrului comercial TOM cu 160 locuri, aferente noului magazin, care a ajuns astfel la 1675 locuri.
Noul imobil Decathlon are o suprafaţă totală de 3.250 mp, din care 2.600 mp suprafaţa de vânzare, şi are un personal format din 40 de angajaţi, foşti sau actuali sportivi. Investiţia se ridică la aproximativ 10 milioane de euro, din care 3,6 milioane euro reprezintă investiţia efectivă în construcţia clădirii, iar restul costurile aferente infrastructurii necesare.
Decathlon Constanţa oferă la vânzare aproximativ 10.000 de modele de produse (80% reprezentând mărci proprii, printre care Quechua, Kipsta, Domyos etc.), din peste 70 de sporturi, fiind totodată unicul magazin de articole sportive care oferă şi alte servicii iubitorilor de sport, precum cele de reparaţii şi întreţinere pentru schiuri şi biciclete, imprimare şi personalizare de articole textile, racordare rachete de tenis.
Potrivit responsabilului de expansiune al Decathlon România, Constantin Dascălu, investiţia din Constanţa se află într-o primă fază de dezvoltare, urmând ca în faza a doua aceasta să continue cu extinderea construcţiei existente cu 1.600 mp., mărindu-se suprafaţa de vânzare până la 4.100 mp.
Pe piaţa constănţeană sunt prezenţi şi concurenţii direcţi ai Decathlon, respectiv Intersport - cu două unităţi (dintre care una funcţionează chiar în incinta complexului TOM) şi Hervis Sport cu o unitate. Magazinele celor două reţele concurente au o acoperire mai bună la nivel naţional, dar la un format mult mai mic.
Magazinul Decathlon din Constanţa este cel de-al nouălea deschis în România de retailer-ul francez, motiv