AM POS CCE, în calitate de beneficiar al proiectului "Organizarea unei mese rotunde între Autorităţile de Management şi Organismele Intermediare care gestionează Programe Operaţionale, în vederea schimbului de experienţă în domeniul achiziţiilor realizate de către beneficiarii privaţi", a organizat, în zilele de 14 şi 19 noiembrie, o masă rotundă privind achiziţiile pentru operatorii din sectorul economic, conform unui comunicat remis redacţiei.
La acest eveniment au participat experţi din partea Autorităţii de Management (AM) şi Organismelor Intermediare (OI) ale POS CCE, Ministerului Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale (ACIS), Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP), Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice (UCVAP), Autoritatea de Certificare şi Plată (ACP), Autoritatea de Audit (AA), beneficiari ai POS CCE şi consultanţi care îi sprijină în implementarea proiectelor cu finanţare europeană.
Rolul întâlnirilor a fost de a oferi un cadru interactiv de discuţie, analiză şi clarificare atât pentru experţii care gestionează programele cu finanţare europeană, cat şi pentru beneficiarii privaţi ai acestor proiecte în ceea ce priveşte problematica achiziţiilor conform Ordinului 1050/29.10.2012.
F.A. AM POS CCE, în calitate de beneficiar al proiectului "Organizarea unei mese rotunde între Autorităţile de Management şi Organismele Intermediare care gestionează Programe Operaţionale, în vederea schimbului de experienţă în domeniul achiziţiilor realizate de către beneficiarii privaţi", a organizat, în zilele de 14 şi 19 noiembrie, o masă rotundă privind achiziţiile pentru operatorii din sectorul economic, conform unui comunicat remis redacţiei.
La acest eveniment au participat experţi din partea Autorităţii de Management (AM) şi Organi