Republicanul Mitt Romney a platit de patru ori mai mult decat presedintele reales Barack Obama pentru spoturile de promovare din campania electorala din Ohio, stat-cheie in ultimele alegeri prezidentiale.
Business Insider arata ca, in Ohio, campania lui Romney a platit peste 21,5 milioane de dolari pentru spoturi electorale, insa tabara Obama a cheltuit 5,3 milioane.
Diferenta de costuri dintre cele doua campanii este data de felul in care s-a difuzat spotul electoral. In vreme ce Romney s-a orientat spre spoturile difuzate la ore fixe, ce sunt scumpe, dar nu pot fi declalate de nimeni si nimic, Obama a optat pentru spoturile ieftine, care sunt teoretic difuzate la ore dinainte stabilite, insa pot fi mutate daca vine un alt doritor si plateste o taxa suplimentara exact pentru acel interval orar.
Calea aleasa de campania lui Obama a implicat mai mult timp si energie din partea celor ce au facut cercetari pe piata pentru a vedea unde sunt timpi de difuzare mai ieftini, insa economiile au fost substantiale.
Republicanul Mitt Romney a platit de patru ori mai mult decat presedintele reales Barack Obama pentru spoturile de promovare din campania electorala din Ohio, stat-cheie in ultimele alegeri prezidentiale.
Business Insider arata ca, in Ohio, campania lui Romney a platit peste 21,5 milioane de dolari pentru spoturi electorale, insa tabara Obama a cheltuit 5,3 milioane.
Diferenta de costuri dintre cele doua campanii este data de felul in care s-a difuzat spotul electoral. In vreme ce Romney s-a orientat spre spoturile difuzate la ore fixe, ce sunt scumpe, dar nu pot fi declalate de nimeni si nimic, Obama a optat pentru spoturile ieftine, care sunt teoretic difuzate la ore dinainte stabilite, insa pot fi mutate daca vine un alt doritor si plateste o taxa suplimentara exact pentru acel interval or