Orice braşovean care are cont pe postatul Primăriei va putea posta direct pe hartă zonele cu probleme şi va putea afla rapid unde se execută lucrări şi pe străzi există restricţii de circulaţie.
La Primărie va exista un dispecerat care va aduna toate problemele, sugestiile şi propunerile braşovenilor cu privire la modul de administrare a domeniului public şi privat al Municipiului, indiferent de metoda utilizată, telefonic (tel. 0268.984) sau electronic, va oferi informaţiile necesare iar, dacă este cazul, va transmite aceste informaţii spre furnizorul de utilităţi sau serviciul competent şi va supraveghea modul de rezolvare a celor transmise de către cetăţeni.
Toată această procedură se va desfăşura prin intermediul unei hărţi interactive, harta de incidente, care va permite cetăţeanului să aibă acces în timp real la stadiul rezolvării problemei sesizate. Tot prin intermediul acestui proiect, orice cetăţean care are cont de utilizator pe portalul Primăriei Municipiului Braşov poate să posteze direct pe această hartă a incidentelor problemele identificate, care, după ce vor fi preluate de dispecerat, vor fi transmise către deţinătorul de reţele sau serviciul competent.
Informaţii la zi despre restricţiile de circulaţie
Furnizorii de utilităţi sau firmele care execută lucrări pe domeniul public vor marca pe această hartă zonele în care se desfăşoară astfel de lucrări şi perioada în care domeniul public va fi afectat. Tot pe această hartă vor fi postate informaţii referitoare la închiderea unor străzi sau introducerea unor restricţii de circulaţie, cu toate datele necesare.
„Odată cu finalizarea implementării acestui proiect putem spune că braşovenii vor avea acces la un instrument facil în rezolvarea problemelor sesizate pe domeniul public, dar şi o informare, în timp real, a stadiului de soluţionare a unei solicităr adresate primăriei. De