Compania franceza Renault urmeaza sa anunte la inceputul anului 2013 comercializarea unui model ce va costa in jur de 5.000 de euro, care va fi disponibil pe piata pana cel tarziu la finalul anului 2014. Modelul ar urma sa fie produs in India.
Dezvoltat in parteneriat cu compania japoneza Nissan, noua masina de mici dimensiuni de la Renault va fi produsa la uzina Chennai, din India, noteaza La Tribune.
Este putin probabil ca modelul sa ajunga si in Europa, din cauza costurilor logistice mari, iar pentru moment nu este prevazuta construirea masinii la uzinele din Romania sau Maroc.
In plus, Renault si Nissan ar putea conlucra pentru a realiza o masina si mai ieftina, "ultra low cost", care sa aiba un pret de circa 3.000 de euro si care sa fie destinata pietei din India, unde ar urma sa rivalizeze cu Tata Nano. Insa, deocamdata, inginerii nu au ajuns la un nivel de securitate suficient pentru ca acest model sa ajunga in stadiul de productie.
Renault are de suferit la capitolul noutati in gamele sale traditionale, insa si-a inmultit noutatile in gama "Entry", comercializand patru noi modele in 2012: monovolumul Lodgy, utilitara Dokker, dar si Logan 2 si Sandero 2.
In 2012, compania franceza ar urma sa aiba un milion de unitati vandute, dintre care 62 la suta sub marca Renault si 38 la suta sub Dacia - rezervata Europei si Africii de Nord.
Compania franceza Renault urmeaza sa anunte la inceputul anului 2013 comercializarea unui model ce va costa in jur de 5.000 de euro, care va fi disponibil pe piata pana cel tarziu la finalul anului 2014. Modelul ar urma sa fie produs in India.
Dezvoltat in parteneriat cu compania japoneza Nissan, noua masina de mici dimensiuni de la Renault va fi produsa la uzina Chennai, din India, noteaza La Tribune.
Este putin probabil ca modelul sa