Cateve zeci de oameni din 12 filiale Orange participa anual la Festivalul International al Ideilor, un concurs prin care angajatii companiei propun idei de produse si servicii, dar si pentru zona de tehnica si de resurse umane, o parte dintre acestea ajungand sa fie lansate commercial.
Printre tarile care participa la acest concurs se numara Franta, Belgia, Polonia, Spania, Romania, Slovacia, Rusia, Egipt, Iordania si Senegal. Practic, fiecare tara selecteaza cate o idee pentru patru categorii: clienti, angajati, retea si cea mai buna implementare la nivel de grup.
Ulterior, angajatii din tarile participante voteaza online ideea pe care o prefera.
“Am lansat aceasta initiativa pentru ca angajatii sa propuna idei care sa imbunatateasca felul in care lucram. Am decis sa o lansam in 2007 in Franta, si s-a extins gradual, iar acum este in 12 tari. Insa ce este cel mai dificil nu este sa ai idei, ci sa le implemenezi. Iar in functie de idei, unele se concretizeaza, iar altele nu”, afirma Jean-Philippe Vanot, deputy CEO pe domeniile quality si CSR in cadrul operatorului France Telecom, care detine Orange Romania, cel mai mare jucator pe piata locala de telecom.
Astfel, idei care au fost create de angajati din anumite tari ajung sa fie implementate in una sau mai multe filiale ale companiei. De exemplu, ideile unor angajati din Polonia au fost utilizate in tari precum Coasta de Fildes sau Iordania. Citeste si:Millet, France-Telecom: Vrem 10 milioane de clienti cu telefoane NFC in 2013Deputy CEO France Telecom - Orange: Este nevoie de mai multe femei in tehnologieDucarroz, Orange: Piata este stabila. Nu putem spune daca urmeaza crestere sau scadere
“Deocadamta nu am avut idei ale unor angajati din Romania care sa fie implementate in mai multe tari, dar sunt discutii pentru mai multe idei din zona tehnica. De asemenea, sunt idei ale unor