Conceptul de „Black Friday” s-a extins şi în aria turismului, astfel că pe 23 noiembrie, amatorii de excursii sunt invitaţi să îşi aranjeze viitoarea vacanţă.
Campania “Black Friday Mareea” oferă reduceri de până la 40% la toate destinaţiile sezonului estival 2013, indiferent de lunile în care turiştii îşi aleg sejururile dorite. Totodată, reducerile sunt valabile şi pentru oferte în orice perioadă în staţiunile montane din ţară, dar şi pentru destinaţii din străinătate.
Proprietarul Mareea, Marius Usturoiu, a anunţat într-un comunicat, remis de mediafax că “Turiştii vor avea posibilitatea de a-şi alege online vacanţa la munte, în străinătate, sau cea de vară, cu reduceri în destinaţii precum litoralul romanesc, Grecia sau Bulgaria.” Usturoiu a precizat că se aşteaptă vineri, 23 noiembrie, la vânzări mai mari decât în zilele de vârf de sezon şi crede că iniţiativa va fi urmată şi de alte agenţii de turism.
Pachetele turistice pot fi achiziţionate atât online, cât şi din agenţii. Mareea este una dintre cele mai mari agenţii de turism din România, cu afaceri de 10 milioane de euro anul trecut. Conceptul Black Friday, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative ale preţurilor, pentru o zi.
Vezi aici care este lista completă a companiilor care vor oferi reduceri cu ocazia Black Friday 2012.
Conceptul de „Black Friday” s-a extins şi în aria turismului, astfel că pe 23 noiembrie, amatorii de excursii sunt invitaţi să îşi aranjeze viitoarea vacanţă.
Campania “Black Friday Mareea” oferă reduceri de până la 40% la toate destinaţiile sezonului estival 2013, indiferent de lunile în care turiştii îşi aleg sejururile dorite. Totodată, reducerile sunt valabile şi pentru oferte în orice perioadă în staţiunile montane din ţară, dar şi pentru destinaţii din străinătate