În mare parte lucrările la autostrada Arad-Nădlac, pe tronsonul Romstrade sunt oprite. Cele mai multe utilaje folosite la lucrări şi care aparţin firmei de construcţii din Oradea rămân staţionate pe dreapta. La sfârşitul săptămânii trecute, în urma scandalului care s-a iscat pe şantier între proprietarii firmei din Oradea şi conducerea Romstrade au început o serie de discuţii.
Totuşi, în urma acestor negocieri nici până la această oră nu s-a ajuns la nici un rezultat. Firma din Oradea care are de recuperat datorii în valoare de 2,6 milioane de lei aşteaptă o ofertă concretă pentru recuperarea acestor bani. Foarte hotărâţi, oamenii sunt decişi să nu se lase convinşi să revină pe şantier până la efectuarea plăţilor.
Până în cursul acestei zile, cei din Oradea mai aşteaptă soluţii pentru încheierea acestui conflict. În caz contrar sunt hotărâţi să reia protestele. La fel de mult au de suferit angajaţii firmei din Oradea care nu şi-au primit salariile în ciuda faptului că s-au prezentat la muncă zi de zi.
În mare parte lucrările la autostrada Arad-Nădlac, pe tronsonul Romstrade sunt oprite. Cele mai multe utilaje folosite la lucrări şi care aparţin firmei de construcţii din Oradea rămân staţionate pe dreapta. La sfârşitul săptămânii trecute, în urma scandalului care s-a iscat pe şantier între proprietarii firmei din Oradea şi conducerea Romstrade au început o serie de discuţii.
Totuşi, în urma acestor negocieri nici până la această oră nu s-a ajuns la nici un rezultat. Firma din Oradea care are de recuperat datorii în valoare de 2,6 milioane de lei aşteaptă o ofertă concretă pentru recuperarea acestor bani. Foarte hotărâţi, oamenii sunt decişi să nu se lase convinşi să revină pe şantier până la efectuarea plăţilor.
Până în cursul acestei zile, cei din Oradea mai aşteaptă soluţii pentru încheierea acestui conflict. În caz contrar sunt h