O nouă întânire de lucru în vederea înfiinţării dispeceratului unic integrat a avut loc ieri la Prefectură. Acest dispecerat unic integrat presupune includerea Serviciului Judeţean de Ambulanţă, Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă „Someş” Satu Mare şi Unitatea de Primiri Urgenţe. La întâlnire au participat prefectul Eugeniu Avram, preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian Ştef, primarul municipiului Satu Mare, Dorel Coica, inspectorul şef al Inspectoratului Judeţean de Urgenţe „Someş” Satu Mare, colonelul Iulian Burz, directorul Direcţiei de Sănătate Publică, Dorina Dragoş Guran, directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă, Pataki Ferenc, director Unităţii de Primiri Urgenţe, Adriana Moldovan, directorul Spitalului Judeţean, Adrian Marc, şi directorul medical al Spitalului Judeţean, Paula Mare.
Dispeceratul unic integrat va funcţiona începând de luni, 26 noiembrie, la sediul Inspectoratului Judeţean de Urgenţă „Someş” Satu Mare. Dispeceratul unic integrat este necesar pentru planificarea resurselor de intervenţie disponibile, diferenţiate pe tipuri de echipaje, alertarea forţelor şi mijloacelor direct prin mijloacele de comunicaţii existente, triajul urgenţelor şi transmiterea datelor specifice cazurilor de natură medicală, specificând echipajul/echipajele care se vor deplasa la locul evenimentului, coordonarea activităţii serviciilor medicale în prespital, menţinerea permanentă a legăturii cu echipajele de intervenţie, transmiterea datelor prin terminal de date, la autospeciale dotate cu asemenea dispozitive, primirea, preluarea şi înaintarea rapoartelor operative şi de intervenţie, potrivit competenţelor legale.
Citiţi şi ...:
O nouă întânire de lucru în vederea înfiinţării dispeceratului unic integrat a avut loc ieri la Prefectură. Acest dispecerat unic integrat presupune includerea Serviciului Judeţean de Ambulanţ