* UPDATE: Vezi la sfârşitul articolului lista completă cu magazinele online care au anunţat că participă la Black Friday 2012 cu reduceri de până la 90%.
--------
"Black Friday" pare a fi titlul unui film de groază pentru un neavenit în materie de shopping, dar de fapt este un motiv de mare bucurie pentru experţii în cumpărături şi reduceri. Conceptul "Black Friday" (23 noiembrie anul acesta), importat din Statele Unite în urmă cu un an, a creat o adevărată vâlvă în aceste zile atât printre ofertanţi, cât şi printre consumatori. Companii de renume din ţara noastră anunţă discounturi generoase în aceas-tă zi, de până la 75%, pornind de la produsele din zona IT&C, până la bilete la concert sau chirii.
Cum ţara noastră pare să devină expertă în convertiri de concepte, nici vinerea cumpărăturilor nu putea scăpa fără mici adaptări. Anul trecut consumatorii s-au plâns că "marile reduceri" anunţate nu au fost aşa cum se aşteptau, retailerii mărind preţurile produselor cu câteva zile înainte de "Black Friday" şi aplicând, de fapt, discounturi la preţurile majorate. În fond, nimeni nu-i verifică pe ofertanţi cu privire la aceste discounturi fabuloase pe care le anunţă, totul rezumându-se la o strategie americană de marketing. Poate ar fi util ca inspectorii ANPC să verifice veridicitatea promoţiilor.
În data de 23 noiembrie, ziua în care are loc campania Black Friday, produsele din zona IT&C vor rămâne în continuare cele mai solicitate şi cele care înregistrează cele mai consistente reduceri. Pe lista participanţilor s-au înscris deja marii retaileri din domeniu dar şi companiile specializate: eMAG, Altex, Flanco, F64, DiscountVoucher.ro, Koyos, Evomag şi Domo.
* Reduceri la vacanţe, mobilă, concerte, haine sau chirie gratuită trei luni
Prima ediţie a evenimentului Black Friday desfăşurată anul trecut în ţara noastră a reprezentat, pentru