După vânzarea U TV, operată de New Trend Media, parte a grupului UTI, către RCS&RDS, UTI îşi propune să investească într-un nou proiect media complex, care urmează să fie lansat în Statele Unite.
De data aceasta, scopul este de a lansa un brand de entertainment puternic, cu o aplicabilitate şi arie de răspândire mult mai largă şi un target diferit faţă de cel al televiziunii muzicale.
Proiectul va fi lansat în SUA anul viitor, în mai multe etape. America este centrul mondial al industriei cinematografice şi de divertisment, cu un grad de profesionalism ridicat în ceea ce priveşte procesele de lucru, motiv pentru care a fost aleasă ca centru de dezvoltare al proiectului.
UTI rămâne o companie inovatoare
„Decizia finală de a se implica în proiectul de entertainment a venit odată cu securizarea persoanei cheie pentru realizarea brandului cu acest specific în persoana domnului Sorin Grigoraş, fost director de producţie al U TV, care va fi creierul dezvoltării şi implementării elementelor de creaţie ale proiectului”, declară Lucia Urdăreanu, Director de Comunicare Corporatistă UTI Grup. Grupul UTI va coordona aspectele de business.
Tot pe piaţa americană, UTI va lansa produsul Live Studies, care reprezintă o platformă tehnologică complexă, de tip e-learning care se adresează atât end-userilor cât şi companiilor private, universităţilor şi şcolilor. Soluţia a fost prezentată în cadrul unor conferinţe internaţionale şi a fost primită cu entuziasm de către participanţi.
Prin cele două proiecte, UTI ţinteşte piaţa internaţională şi doreşte să-şi consolideze reputaţia de companie inovatoare, care oferă soluţii viabile, adaptate cerinţelor pieţii.