Inainte de cea de-a doua editie autohtona a Black Friday (ziua celor mai mari reduceri – Vinerea Neagra), 4,1 milioane de romani auzisera de acest eveniment de shopping si asteptau sa vada care vor fi ofertele retailerilor in acest an.
Dintre acestia, 59,3% si-au manifestat interesul de a cumpara, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown si publicat de eMag.
La prima editie a zilei cu cele mai mari reduceri din an, adusa anul trecut in Romania, circa 2 milioane de romani au vanat ofertele retailerilor online si offline.
Anul acesta interesul publicului fata de aceasta zi s-a dublat. Astfel, 4,1 milioane de romani vor urmari pe 23 noiembrie promotiile retailerilor. Dintre acestia si-au manifestat intentia de cumparare 59,3%, adica 2,43 milioane de romani.
Comparativ, anul trecut in Statele Unite 226 de milioane de oameni au vanat reducerile de Black Friday, adica mai bine de 72% din totalul consumatorilor americani.
“Dintre toti cei care si-au manifestat intentia de a cumpara de Black Friday, 28,9% au spus ca vor sa cumpere ceva de la eMag”, a declarat Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare al retailerului.
“Ne asteptam ca inca din primele ore sa avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe intreaga zi sa primim pana la 2 milioane de vizite”, a adaugat el.
Pentru a face fata avalansei de trafic compania a investit in ultimele luni peste 200.000 euro in infrastructura IT si a modificat procedura de comanda pentru produsele din promotiile de Black Friday.
„Anul acesta de Black Friday toate comenzile vor fi primite exclusiv online, cu livrarea acasa. Vom accepta ca de obicei plata ramburs, online, cu cardul bancar sau cu carduri de rate fara dobanda”, a spus oficialul eMag.
Lansat in 2001 ca un magazin online de s