Fenomenul vânzărilor promoționale pătrunde și în lumea media. Thinkdigital România, reprezentant în regiune al Facebook, Microsoft Advertising | Skype, precum și al altor câtorva zeci de site-uri locale a lansat astăzi oferta Black Friday, adresată agențiilor de media.
Numai pentru comenzile lansate vineri, 23 noiembrie, plasate exclusiv în rețeaua locală Thinkdigital, pentru campaniile cu expunere până cel târziu la finalul lunii ianuarie, agențiile de media care vor răspunde ofertei vor primi un cost special per mia de afișări precum și un supliment procentual în materie de rebate, raportat la comenzile lansate doar vineri.
“Ideea a pornit de la o glumă de birou, apoi ne-am dat seama că nu e o prostie deloc. Evident, mișcarea are și o componentă de PR, însă o dată ce ne-a venit această idee o vom transforma în tradiție, în funcție de reacția pieței”, spune Dragoș Stanca, managing partner al Thinkdigital România.
Fenomenul vânzărilor promoționale pătrunde și în lumea media. Thinkdigital România, reprezentant în regiune al Facebook, Microsoft Advertising | Skype, precum și al altor câtorva zeci de site-uri locale a lansat astăzi oferta Black Friday, adresată agențiilor de media.
Numai pentru comenzile lansate vineri, 23 noiembrie, plasate exclusiv în rețeaua locală Thinkdigital, pentru campaniile cu expunere până cel târziu la finalul lunii ianuarie, agențiile de media care vor răspunde ofertei vor primi un cost special per mia de afișări precum și un supliment procentual în materie de rebate, raportat la comenzile lansate doar vineri.
“Ideea a pornit de la o glumă de birou, apoi ne-am dat seama că nu e o prostie deloc. Evident, mișcarea are și o componentă de PR, însă o dată ce ne-a venit această idee o vom transforma în tradiție, în funcție de reacția pieței”, spune Dragoș Stanca, managing partner al Thinkdigital România.