Thinkdigital România anunță un nou format de publicitate pentru Facebook.
Denumit prescurtat LOX (logout experience), formatul permite ca poza principală a profilului (cover) să se transforme în publicitate foto sau video în momentul în care utilizatorul se deloghează.
Dragoș Stanca, managing partner Thinkdigital România:
“Peste două milioane de români din cei peste 5,2 de useri zilnici activi folosesc Facebook de pe mai multe desktopuri – de exemplu unul acasă, altul la birou – , și prin urmare se deloghează pentru a-și păstra confidențialitatea datelor. Aceste delogări sunt vizate de noul format care, într-o zi obișnuită, garantează cam 1,1 milioane de useri unici la o rată de click medie de peste 1%”.
Thinkdigital România anunță un nou format de publicitate pentru Facebook.
Denumit prescurtat LOX (logout experience), formatul permite ca poza principală a profilului (cover) să se transforme în publicitate foto sau video în momentul în care utilizatorul se deloghează.
Dragoș Stanca, managing partner Thinkdigital România:
“Peste două milioane de români din cei peste 5,2 de useri zilnici activi folosesc Facebook de pe mai multe desktopuri – de exemplu unul acasă, altul la birou – , și prin urmare se deloghează pentru a-și păstra confidențialitatea datelor. Aceste delogări sunt vizate de noul format care, într-o zi obișnuită, garantează cam 1,1 milioane de useri unici la o rată de click medie de peste 1%”.