TIMISOARA. Se apropie sarbatorile de iarna si, incet incet, institutiile publice isi modifica programul de lucru. Si Primaria Timisoara va avea programul schimbat, iar functionarii publici vor desfasura activitatile specifice finalului de an: vor pregati rapoarte de final de an si vor arhiva documente.
In cadrul Primariei, programul de lucru cu publicul se suspenda incepand din 17 decembrie. Va fi reluat abia din 7 ianuarie, cu cateva mici exceptii.
La Directia de Evidenta a Persoanelor se munceste pana in 24 decembrie. Timisorenii care au treaba acolo trebuie sa se grabeasca, pentru ca din 24 decembrie si pana in 7 ianuarie, functionarii vor avea liber la lucrul cu publicul. Se pot inregistra nou-nascuti conform programului existent, dar si decesele.
La Directia de Patrimoniu din cadrul Primariei, cei care lucreaza la Serviciul de Achizitii Publice vor prelua documentatii specifice termenelor si procedurilor de achizitii publice in toate zilele lucratoare, la camera 12, ghiseul 9.
Compartimentul Pompe Funebre si Coserit, casieria din Bulevardul 3 August 1919 nr.17, va functiona intre orele 9:00 – 12:00, in urmatoarele zile: din 17 pana in 21 decembrie, in 24 decembrie, in 27 si 28 decembrie, in 31 decembrie si din 3 pana in 4 ianuarie 2013. Programul normal se reia din 7 ianuarie.
La Compartimentul Fond Locativ din Bulevardul 16 Decembrie 1989 nr.38 de pe strada Oituz, incasarea chiriilor aferente locuintelor din acest fond, a terenurilor si garajelor, precum si programul cu publicul se intrerupe in perioada 17 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Din 7 ianuarie revine la normal. Totusi, in aceasta perioada in care se sisteaza programul, chiriile se pot achita in contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara.
Incasarea concesiunilor, chiriilor pentru spatiile cu