*O parte din galeria Rapidului a urmărit victoria cu Gaz Metan (2-1) dintr-un pub şi a luat decizia de a renunţa la înjurături la adresa rivalilor atunci când vor reveni pe stadion. Cu alte cuvinte, reclama sponsorului Ligii I, "Trăieşte pasiunea", şi-a atins scopul!
*Conform fanilor rapidişti, şi nu vor mai fi înjurate în Giuleşti
*Cum ar fi să auzim pe stadion scandări de genul "Croşeta-mi-aş o eşarfă" sau "cântaţi-aş o serenadă", ca în reclama de la Bergenbier?
Probabil l-aţi văzut şi v-aţi amuzat. Dacă nu l-aţi văzut, probabil că vi s-a povestit despre el. N-aveaţi cum să-l rataţi, dacă sunteţi microbişti ori dacă vi s-a reproşat asta. Pasiunea pentru fotbal rămâne, n-are cum să dispară. Numai că se poate exprima şi altfel decât prin înjurături. Acesta este mesajul celor de la Leo Burnett&Target în spotul publicitar "Trăieşte pasiunea" (foto mic). Practic, o reclamă la Bergenbier, sponsorul oficial al Ligii I, care îndeamnă suporterul de rând să se exprime în timpul unui meci în aşa fel încât să nu fie nevoie să fie cenzurat. Cum ar fi ca pe stadion, acasă ori "la o bere cu prietenii" să auzim scandări de genul "Cânta-ţi-aş o serenadă!", "Gâdila-ţi-aş tălpile, Hereea" ori "Croşeta-mi-aş o eşarfă"?! Ceva neobişnuit desigur, chiar nenatural! Dar, concincidenţă sau nu, există deja o galerie importantă din România care ar vrea să împrumute ceva din mesajul reclamei celor de la Leo Burnett: cea a Rapidului.
"Băgăm prea mult în seamă rivalele!"
"E adevărat că ne-am decis ca, de acum înainte, să nu mai răspundem cu injurii rivalilor. Adio cuvintelor ce încep cu "m" ori "f"! Am ajuns la concluzia că băgam prea mult în seamă rivalele şi că, astfel, ne vom concentra mai mult să încurajăm Rapidul!", a explicat ieri unul dintre liderii peluzei din Giuleşti. Luni seara, în timpul meciului cu Gaz Metan (2-1), mare parte a ultraşilor v