Potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus, aproximativ 4,1 milioane de români (27,2%) au informaţii despre campania de reduceri BLACK FRIDAY 2012 şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, informează Mediafax.
Comparativ, anul trecut, în SUA, 226 de milioane de persoane (72% din totalul consumatorilor) au beneficiat de reducerile de Black Friday.
Studiul din ţara noastră a fost realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia României din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani.
Printre companiile din România care au anunţat reduceri pentru Black Friday se numără Orange, eMAG şi Altex.
În acest context, Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG, a arătat că, pentru a face faţă traficului ridicat, compania a investit în ultimele luni peste 200.000 euro în infrastructura IT şi a modificat procedura de comandă pentru produsele din promoţiile de BLACK FRIDAY 2012. Astfel, toate comenzile vor putea fi făcute exclusiv online, iar livrarările vor fi făcute la adresa clienţilor.
“Dintre toţi cei care şi-au manifestat intenţia de a cumpăra de Black Friday, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG. Ne aşteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite”, a precizat Apostolescu.
Potrivit unui studiu realizat de compania Daedalus, aproximativ 4,1 milioane de români (27,2%) au informaţii despre campania de reduceri BLACK FRIDAY 2012 şi aşteaptă ofertele retailerilor, iar dintre aceştia 59,3%, respectiv 2,43 milioane, sunt interesaţi să facă achiziţii, informează Mediafax.
Comparativ, anul trecut, în SUA, 226 de milioane de persoane (72% din totalul consumatorilor) au be