Peste 4,1 milioane de români se pregătesc de ziua celor mai mari reduceri (Black Friday), din data de 23 noiembrie 2012, de două ori mai mulţi decât anul trecut, peste 59% dintre aceştia manifestându-şi intenţia de a cumpăra produse în această zi, conform unui studiu realizat de Daedalus Millward Brown.
La prima ediţie a zilei cu cele mai mari reduceri din an, adusă anul trecut în România de eMAG, circa două milioane de români au vânat ofertele retailerilor online şi offline. Anul acesta, interesul publicului faţă de această zi s-a dublat, 4,1 milioane de români urmărind pe 23 noiembrie promoţiile retailerilor. Dintre aceştia şi-au manifestat intenţia de cumpărare 59,3%, respectiv 2,43 milioane de români, se arată în studiul menţionat.
Studiul - realizat pe un eşantion de 2.000 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia României din mediul urban şi rural, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani - a arătat că 27,2% dintre consumatori sunt deja familiarizaţi cu acest eveniment de shopping şi aşteaptă să vadă care vor fi ofertele în acest an. Eroarea de eşantionare a studiului este de +/-2,2%.
Anul trecut în Statele Unite 226 de milioane de oameni au vânat reducerile de Black Friday, adică mai bine de 72% din totalul consumatorilor americani.
”Dintre toţi cei care şi-au manifestat intenţia de a cumpăra de Black Friday, 28,9% au spus că vor să cumpere ceva de la eMAG. Ne aşteptăm ca încă din primele ore să avem un trafic de circa 700.000 de vizitatori pe site, iar pe întreaga zi să primim până la 2 milioane de vizite. Pentru a face faţă avalanşei de trafic compania a investit în ultimele luni peste 200.000 euro în infrastructura IT şi a modificat procedura de comandă pentru produsele din promoţiile de Black Friday”, a declarat Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare eMAG.
Acesta a pre