Lanţul de retail electro-IT Flanco estimează că va vinde în perioada 23-25 noiembrie, când derulează campania de reduceri BLACK FRIDAY 2012, produse de 45 de milioane de lei, informează Mediafax.
Anul trecut compania a vândut cu ocazia BLACK FRIDAY 2012 60.000 de produse, în valoare de peste 30 milioane lei.
Conceptul BLACK FRIDAY 2012, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de preţuri, în general pentru o zi.
Lanţul de retail electro-IT Flanco estimează că va vinde în perioada 23-25 noiembrie, când derulează campania de reduceri BLACK FRIDAY 2012, produse de 45 de milioane de lei, informează Mediafax.
Anul trecut compania a vândut cu ocazia BLACK FRIDAY 2012 60.000 de produse, în valoare de peste 30 milioane lei.
Conceptul BLACK FRIDAY 2012, preluat de pe piaţa americană, marchează intrarea în sezonul de cumpărături de iarnă prin acordarea de reduceri semnificative de preţuri, în general pentru o zi.