Lantul de retail electro-IT Flanco organizeaza pentru al doilea an evenimentul de shopping Black Friday, in perioada 23-25 noiembrie, asteptand vanzari de peste 45 milioane lei in cel trei zile, cu 50% mai mari fata de evenimentul de anul trecut.
Compania a pregatit reduceri cuprinse intre 25% si 60% si a suplimentat echipa cu peste 100 de consultanti de vanzari si personal specializat, pentru a face fata traficului intens din cele 3 zile de shopping.
"Daca anul trecut, pe o suprafata de 38.000 mp am vandut in magazinele Flanco peste 60.000 de produse in valoare de peste 30 milioane de lei, anul acesta, avand o suprafata mai mare cu 20% si experienta primului an de Black Friday, ne asteptam la vanzari cu 50% mai mari, mai ales ca am analizat preferintele clientilor si ne-am concentrat pe pregatirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video si electrocasnice”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Aceasta a precizat ca Black Friday este un eveniment motor pentru piata locala, care marcheaza punctul de start al cresterii consumului in sezonul de iarna.
„Este o situatie in care ambele parti au de castigat - consumatorii se pot bucura de preturi avantajoase, iar retailerii pot face volume, pot sa valorifice stocuri si mai ales sa atraga clienti noi, care ulterior vor reveni, in cazul in care le-a placut experienta de cumparare”, a mai spus Luca.
Conform companiei, programul de functionare al magazinelor Flanco a fost extins in toata reteaua, de la 8:00 pana la 22:00.
Traditia este originara din Statele Unite, unde Black Friday, ultima vineri din luna noiembrie, marcheaza deschiderea sezonului de cumparaturi de sarbatori, fiind si ziua cu cele mai multe promotii din an.
Altex Romania se asteapta la o crestere a vanzarilo