Cele mai cerute cursuri sunt cele care dezvoltă abilităţi de vânzare sau manageriale
Investiţia medie este în jur de 400-500 de euro pe participant pentru un program de training
Majoritatea clienţilor vin din domeniile bancar-financiar, energie, telecom, farma, producţie şi logistică
Companiile au început să ceară rezultate rapide şi clare de la firmele de training pentru îmbunătăţirea performanţelor angajaţilor, iar cele mai cerute cursuri de către firme sunt cele care dezvoltă abilităţi de vânzare sau abilităţi manageriale.
"În ultimii doi ani, în special, au fost foarte cerute cursuri cu Return On Investment mare şi garantat. Acestea sunt, de exemplu, cele ce dezvoltă abilităţi de vânzare sau abilităţi manageriale. În aceste cazuri, o singură decizie schimbată, luată de un participant în urma cursului, permite recuperarea cheltuielilor pentru un curs întreg cu o grupă de 10-12 persoane", a declarat, pentru Curierul Naţional, Marius Opriş, partener al companiei de training şi consultanţă în afaceri Ascendis.
Acesta a adăugat faptul că în toate cursurile de training, cel mai important aspect este folosirea metodologiei învăţării experienţiale, punându-se, astfel, accent pe aplicabilitatea imediată a conceptelor, ceea ce determină o eficienţă ridicată a programelor de training.
Investiţia companiei depinde mult de subiectul cursului
În ceea ce priveşte costurile derulării unor programe de training, reprezentantul Ascendis ne-a precizat că investiţia medie se situează în jurul sumei de 400-500 de euro pentru un participant.
În viziunea lui Daniel Năstase, Chief Of Training Departament, Line Education Center, investiţia companiilor depinde destul de mult de format, subiectul cursului, precum şi de numărul participanţilor şi durata trainingului, însă gama de preţuri este între 400 şi 1.200 de lei pe partici