Pentru companiile de telefonie mobilă din România noua miză este numărul de clienți, iar atragerea unor noi clienți este, se pare, mai importantă decât menținerea și mulțumirea celor existenți deja.
SHARE PE FACEBOOK
Ați observat probabil că pentru aceeași sumă de bani, dispui de mai multe minute pe cartelă decât dacă îți faci abonament. La fel, beneficiezi de mai multe minute și SMS-uri dacă ești client nou, decât dacă ești client vechi.
Să luăm câteva exemple, de la fiecare companie în parte, într-o comparație abonament/cartelă prepay:
"Cu abonamentul COSMOTE XS, pentru 6,20 euro pe lună primeşti, lunar, 50 de minute naţionale şi internaţionale, plus 500 de minute, 500 de SMS-uri , 10 MMS-uri şi 100 apeluri video în reţeaua COSMOTE, 500 de minute către destinaţii fixe Romtelecom, precum şi 10 MB trafic date, totul inclus în abonament şi telefoane de ultimă generaţie la alegere", se arată pe site-ul companiei.
În schimb, pentru un credit de 5 euro (6,20 cu TVA )pe cartela prepay primești 4.000 minute/SMS-uri în Cosmote, 4.000 minute în Romtelecom fix, 50 MB trafic de date, 100 minute/SMS-uri naţionale.
Așadar, aceeași sumă de bani, dar cel care are cartela primește în plus: 50 de minute naționale, 3.500 de minute în Romtelecom, 40 MB de trafic de date și 3.000 de minute/ SMS în rețea.
La Vodafone, pentru un abonament nou de 6 euro pe lună primești 50 minute sau SMS naţionale, 500 minute sau SMS în reţea, 15 MB de trafic de date. Acesta este abonamentul cu cea mai mică sumă de bani de la compania britanică.
La o cartelă de 5 euro (cea mai mică valoare dintre toate ofertele), primești 4.500 de minute sau SMS în rețea, 115 minute naționale și 75 MB de trafic de date.
În final, Orange oferă pentru abonamentul Delfin de 5 euro: 30 minute naţionale şi internaţionale către