BLACK FRIDAY va avea loc pentru a doua oară în România, pe 23 noiembrie. Cunoscut ca Vinerea neagră, evenimentul care durează doar o zi aduce pe rafturi preţuri scăzute şi promoţii ce reuşesc să atragă sute de mii de clienţi, de toate vârstele.
În premieră, anul acesta, sub incidenţa sărbătorii americane a tarifelor diminuate au intrat în competiţie, pe lângă comercianţii de produse electronice sau electrocasnice, şi cei de cosmetice sau librăriile.
Anul acesta, 23 noiembrie este data la care Vinerea neagră soseşte din nou în magazinele din România. Pregătirile au fost făcute din timp până la cele mai mici detalii, iar ţintele preferate ale clienţilor sunt mall-urile centrale din oraşele mari.
În Bucureşti, două dintre cele mai mari mall-uri au în componenţă magazine care au demarat campanii pentru BLACK FRIDAY încă de la jumătatea acestei săptămâni. Fie că pun la dispoziţie pliante la intrarea în magazine, ori că au împânzit interiorul acestora cu bannere şi afişe, retailerii iau în serios Vinerea neagră, deoarece sunt conştienţi că potenţialul unei asemenea mişcări de marketing este în primul rând de ordin financiar. De asemenea, vitrinele sunt ticsite cu reclame pentru BLACK FRIDAY, iar spoturile video de pe ecranele interioare rulează aceleaşi campanii animate pentru ziua marilor reduceri.
Ca şi anul trecut, magazinele care au pe rafturi produse electronice şi electrocasnice sunt primele care se aruncă în cursa câştigării unui număr cât mai mare de clienţi. Aliniate pe rafturile acestora, laptop-urile reprezintă principala atracţie, urmate de tablete şi de camerele foto. Deşi 23 noiembrie este doar la o zi distanţă, semnele cu reducerile care vor urma sunt pregătite să îmbie orice iubitor de gadget-uri.
Clienţii intră în magazine, privesc şi iau o decizie care va fi pusă în practică în Vinerea neagră. Pentru început, retailerii