Cele mai stupide căi de a muri, transpuse într-un spot satiric în care o serie de personaje animate sfârşesc prostesc după ce şi-au dat foc la păr, s-au luat la bătaie cu un grizzly sau traversează calea ferată fără să se asigure, a devenit viral pe internet.
În doar o săptămână de la lansare, clipul de 3 minute a adunat peste 17 milioane de vizualizări.
Clipul “Dumb Ways to Die” a fost realizat de compania de transport din Melbourne şi este menit să atragă atenţia asupra pericolului la care se expun cei care trec calea ferată fără să se asigure sau care stau prea aproape de marginea peronului la metrou, scrie technology.inquirer.net
“Ceea ce îl face amuzant este combinaţia între morbid şi amuzant. Este o reclamă ce nu arată ca o reclamă. Este veselă, prostească, isteaţă şi mai mult decât ciudată”, a explicat John Mescall, creatorul clipului, pentru site-ul de marketing mUmbrella.
Cele mai stupide căi de a muri, transpuse într-un spot satiric în care o serie de personaje animate sfârşesc prostesc după ce şi-au dat foc la păr, s-au luat la bătaie cu un grizzly sau traversează calea ferată fără să se asigure, a devenit viral pe internet.
În doar o săptămână de la lansare, clipul de 3 minute a adunat peste 17 milioane de vizualizări.
Clipul “Dumb Ways to Die” a fost realizat de compania de transport din Melbourne şi este menit să atragă atenţia asupra pericolului la care se expun cei care trec calea ferată fără să se asigure sau care stau prea aproape de marginea peronului la metrou, scrie technology.inquirer.net
“Ceea ce îl face amuzant este combinaţia între morbid şi amuzant. Este o reclamă ce nu arată ca o reclamă. Este veselă, prostească, isteaţă şi mai mult decât ciudată”, a explicat John Mescall, creatorul clipului, pentru site-ul de marketing mUmbrella.