Totul s-a mutat pe Internet - tranzactii, afaceri, comunicare, ca sa nu mai vorbim ca este principala sursa de informatie.
Cine nu a auzit de ceva sau cineva si nu a dat fuga la calculator sa vada ce dezvaluie web-ul despre subiectul vizat. Ba chiar si in momentul in care un angajator vrea sa-si mareasca echipa ii cauta pe candidati pe Google pentru a-si face o idee. Dar si invers. Atunci cand cineva care aplica la un job anume cauta firma cu pricina pe Internet.
Asadar, daca ai de facut un anunt de orice fel - promovare de produs sau serviciu, lansare, concurs sau orice alt tip de eveniment, trebuie neaparat sa o faci si pe net, mai ales ca, daca ziarul sau revista de azi ajunge maine la cosul de gunoi, pe Internet totul se stocheaza.
Iar sa ai propriul site sau blog nu e destul. Asa ca trebuie sa te asiguri ca anuntul tau va ajunge pe cat mai multe site-uri si nu este cale mai sigura sa faci asta decat prin comunicate de presa.
Un simplu mail catre redactii de ziare si reviste online si autori de bloguri nu o sa iti asigure nici macar publicarea, ca sa nu mai vorbim de vizibilitate.
Asa ca cel mai simplu este sa apelezi la platforme specializate in realizarea si distribuirea de comunicate exact la tinta.
Ce stiu oamenii aceia sa faca si nu stie PR-ul meu? - s-ar putea intreba orice director. Ei bine, pentru a cuceri Internetul ai nevoie de mai mult decat abilitati de comunicare.
Asemenea platforme, cum este, de exemplu, comunicatedepresa.ro, au in spate o echipa intreaga din care fac parte si specialisti de SEO (Search Engine Optimization), ce te ajuta sa iti construiesti textul astfel incat, la cautarile care te intereseaza, tu sa iesi pe primele pozitii.
Poate ca ai avut curiozitatea sa cauti pe Internet domeniul tau de activitate si sa vezi ca firma ta apare mult in sp