Sute de gorjeni sunt așteptați să treacă astăzi pragul marilor magazine din Târgu Jiu, care au adoptat campania Black Friday. Comercianții le promit clienților prețuri cu până la 90%, iar acest lucru îi atrage pe consumatori ca un magnet.
Anul trecut a fost primul an în care această zi a fost adoptată și în România. Marile magazine au anunțat vânzări de 25 de milioane de euro în ,,Vinerea Neagră”. Și anul acesta, comercianții se așteaptă la încasări record.
Dacă anul trecut au participat doar magazinele care vând produse electronice, electrocasnice și IT, anul acesta pe lista participanților au fost incluse și magazine care comercializează haine, încălțăminte, cosmetice sau accesorii.
Potrivit specialiștilor americani, „Vinerea Neagră” nu aduce neapărat cele mai mici prețuri. Potrivit acestora, multe dintre produsele scoase la promoție în această zi sunt mai ieftine în alte perioade ale anului, de exemplu cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
Sute de gorjeni sunt așteptați să treacă astăzi pragul marilor magazine din Târgu Jiu, care au adoptat campania Black Friday. Comercianții le promit clienților prețuri cu până la 90%, iar acest lucru îi atrage pe consumatori ca un magnet.
Anul trecut a fost primul an în care această zi a fost adoptată și în România. Marile magazine au anunțat vânzări de 25 de milioane de euro în ,,Vinerea Neagră”. Și anul acesta, comercianții se așteaptă la încasări record.
Dacă anul trecut au participat doar magazinele care vând produse electronice, electrocasnice și IT, anul acesta pe lista participanților au fost incluse și magazine care comercializează haine, încălțăminte, cosmetice sau accesorii.
Potrivit specialiștilor americani, „Vinerea Neagră” nu aduce neapărat cele mai mici prețuri. Potrivit acestora, multe dintre produsele scoase la promoție în această zi sunt mai ieftine în alte perioade ale a