Atentie, drum european la Vaslui…
RECEPTIE ESUATÃ… Drumul european 581, care face legãtura între sudul tãrii si Republica Moldova, este finalizat. Un drum realizat impecabil de cãtre grupul de firme al lui Umbrãrescu, însã – cum le stã bine românilor, este si un “însã”! – ar mai fi unele chestiuni de pus la punct. Ieri, trebuia sã fie receptia finalã a drumului, însã din motive care nu tin de Compania Nationalã de Drumuri si Autostrãzi aceastã receptie se va face în jurul datei 27 noiembrie. Ceea ce frapeazã atunci când vine vorba de acest drum total modernizat este faptul cã, atunci când a fost semnat contractul, nu s-a luat în calcul si faptul cã… trebuie vopsite si capetele de pod, pentru o semnalizare corectã! “Nu au fost prinse în proiect aceste cheltuieli. S-a încercat o discutie la minister, însã fiind vorba de fonduri europene nu s-a gãsit încã o solutie. Va trebui sã le vopsim noi singuri, va trebui sã gãsim solutia”, spune un oficial din cadrul Drumurilor Nationale Vaslui. O altã aiurealã este si modul în care s-a încheiat contractul de modernizare a drumului national pe tronsonul Crasna-Vaslui-Iasi. Din cauza unei erori de redactare a proiectului tehnic, pe o distantã de 600 de metri, de la sensul giratoriu de la Crasna si pânã la podul de fier, nu se poate face modernizarea drumului. Adicã, e drumul nimãnui!
În octombrie 2011, fostul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu a venit la Vaslui pentru a vedea cum decurg lucrãrile de modernizare a drumului european 581, de la intrarea în judet, la Tutova, si pânã la vama Albita. Anca Boagiu a vizitat santierul de pe Drumul European 581, alãturi de oficiali din partea Spedition UMB-Tehnostrade Bacãu, constructorul care a câstigat licitatia. Reabilitarea DN 24, de la limita judetului Galati si pânã la vama Albita, prin Bârlad-Crasna, a fost o lucrare de proportii, executatã foarte bine de g