Primarul Timişoarei spune că va cere schimbarea conducerii Administraţiei Domeniului Public. Motivul? În perioada 2005 - 2012, A.D.P. a încasat suma de 70,2 milioane de lei, din care Primăriei i-a revenit „dezirabila sumă” de 1,1 milioane de lei. E legal modul în care a procedat A.D.P.-ul? Da, admite primarul, dar e „inacceptabil”. Liviu Barbu, directorul A.D.P., infirmă lipsa investiţiilor consistente, dar îşi dă seama că e un război pierdut, indiferent de argumentele pe care le-ar aduce. Aşa că”Voia Domnului este şi voia noastră”...
Primarul Nicolae Robu se plânge că A.D.P.-ul are o administraţie proastă şi că nu e în stare să aducă Municipalităţii beneficii decente. Acesta susţine că, în prezent, se fac misiuni de control, cu scopul de a „radiografia” activităţiile asociaţiei. „Voi avea o întâlnire cu consilierii locali şi voi încerca să găsesc soluţii mai bune pentru o schimbare radicală a A.D.P-ului. E legal ceea ce s-a întâmplat, să cotizeze cu suma aceasta, însă e inacceptabil. A.D.P. consumă aproape tot ce încasează. Nu a reuşit să investească în nimic notabil”, mai spune edilul.
Întrebat de suma pe care ar fi trebuit să se încaseze de la A.D.P., pentru ca situaţia să nu mai fie „inacceptabilă”, Nicolae Robu răspunde : „Nu am o cifră. Dar am ochi să văd că nu s-a făcut mai nimic. Cu ce se alege Timişoara în urma activităţii lor? Nu au făcut nimic notabil. Constat o gestiune proastă”. Primarul anunţă că va prezenta datele Consiliului Local şi va discuta măsurile care se impun a fi luate. Înainte, însă, de a se stabili concret, nu după ochi, dacă la A.D.P. lucrurile au luat turnura care îl deranjează pe primar din cauza legii în baza căreia a funcţionat sau din cauza managementului defectuos al conducerii societăţii, s-a decis soarta staff-ului A.D.P.: „Vom discuta măsuri care vor cuprinde şi schimbarea conduceri