Compania Coca-Cola va sponsoriza echipa de Formula 1 Lotus-Renault, urmând să-şi promoveze marca de băuturi energizante Burn, a anunţat joi managerul team-ului, francezul Eric Boullier.
"Suntem mândri că The Coca-Cola Company a ales Lotus F1 Team drept cel mai bun vehicul de reprezentare a mărcii Burn într-un parteneriat de înaltă ţinută", a declarat Boullier, citat de autosport.com.
La rândul lor, cei de la Burn au precizat într-un comunicat că vor încorpora "arta şi muzica într-un mod care va sparge convenţionalul unei sponsorizări tradiţionale în F1".
Parteneriatul va intra în vigoare în 2013.
Burn se va alătura astfel altor mărci de băuturi energizante prezente în Marele Circ, cum ar fi Red Bull, TNT sau Monster.
Lotus Renault, locul patru în clasamentul constructorilor, are, în acest moment, un singur pilot confirmat pentru 2013, pe finlandezul Kimi Raikkonen, care a câştigat în acest sezon Marele Premiu al Emiratului Abu Dhabi.