Flanco organizează pentru al doilea an evenimentul de shopping Black Friday, în perioada 23-25 noiembrie. Compania estimează vânzări de peste 45 mil. RON în trei zile de Black Friday.
"Dacă anul trecut, pe o suprafaţă de 38.000 mp am vândut în magazinele Flanco peste 60.000 de produse în valoare de peste 30 milioane lei, anul acesta, având o suprafaţă mai mare cu 20% şi experienţa primului an de Black Friday, ne aşteptăm la vânzări cu 50% mai mari, mai ales că am analizat preferinţele clienţilor şi ne-am concentrat pe pregătirea celor mai bune oferte pe segmentele de televizoare cu ecran plat, laptopuri, tablete, smartphone-uri, foto-video şi electrocasnice", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
Black Friday. Oferta Flanco
“Este un eveniment motor pentru piaţa locală, care marchează punctul de start al creşterii consumului în sezonul de iarnă. Este o situaţie în care ambele parti au de câştigat – consumatorii se pot bucura de preţuri extrem de avantajoase, iar retailerii pot face volume, pot să valorifice stocuri şi mai ales să atragă clienţi noi, care ulterior vor reveni, în cazul în care le-a plăcut experienţa de cumpărare. De aceea este atât de important să fii pregătit din timp.” a adăugat Violeta Luca, CEO Flanco.
Oferta completă o puteți vedea AICI.
ALTE OFERTE ȘI INFORMAȚII DESPRE BLACK FRIDAY: Oferta eMagOferta FlancoOferta DomoToate magazinele participanteTot ce trebuie să știi despre Black Friday